Preču atgriešana un Maiņa
1.Piegādes Prasība
Ja Pircējs ir saņēmis produktu, kas ir bojāts transportēšanas laikā vai neatbilst pasūtījumā norādītajam, ir nepieciešams par kļūdu ziņot 48 stundu laikā pēc piegādes.
Pircējam jānosūta fotogrāfija ar paketi (kur redzama arī etiķete) un saņemto produktu, kurā skaidri redzams bojājuma vieta vai saturs, pa e-pastu uz [email protected]
Mēs ātrākajā iespējamajā laikā izskatīsim pieprasījumu kā prioritāru un nodrošināsim produkta bezmaksas maiņu. Novēloti pieprasījumi tiks izskatīti kā produkta sūdzība.
2.Produkta Prasība
Pircējs var pieteikt prasību par jebkuru mūsu tiešsaistes veikalā pasūtītu produktu 14 dienu laikā pēc tā saņemšanas, nepieciešamības gadījumā neizklāstot iemeslus savai lēmuma pieņemšanai. Pircējs var izvēlēties produktu aizstāt vai atmaksāt pasūtīto produktu.
14 dienu laikā pēc produkta saņemšanas pircējam jāraksta uz e-pasta adresi [email protected] un mēs iespējami drīzāk atbildēsim ar norādījumiem par prasību. Mēs nosūtīsim klientam tiešsaistes formu par atmaksu vai produktu maiņu. Klientam ir jāaizpilda tiešsaistes forma, lai veiksmīgi veiktu pieprasījumu. Klients sedz preces atgriešanas izmaksas.
2.1.Prasības Procedūra
Pircējs sūta e-pastu uz [email protected] ar prasības pieprasījumu.
Mēs atbildam tuvāko dienu laikā ar norādījumiem par prasību. Mēs nosūtam klientam saiti uz tiešsaistes formu produktu maiņai vai naudas atgriešanai.
Klientam ir jāaizpilda nosūtītā tiešsaistes forma, lai veiksmīgi izpildītu prasību. Pēc tās aizpildīšanas un iesniegšanas tiešsaistē, viņš saņem aizpildīto formu pdf formātā uz savu e-pastu.
Ja produkts tiek atgriezts mūsu adresē, ir nepieciešams pievienot piegādei pdf ar aizpildīto formu identifikācijai. Ja klientam nav iespējas izdrukāt formu, viņam vajadzētu uzrakstīt tikai savu pasūtījuma numuru no formas un pievienot to piegādei.
Ja produkts ir bojāts vai nestrādā un klientam tas ir pierādāms ar fotoattēlu vai videoierakstu, tiešsaistes formā pie jautājuma “Vai produkts ir bojāts?” izvēlieties JĀ un pievienojiet fotoattēlu vai video. Šajā gadījumā produktu nav nepieciešams atgriezt mūsu adresē. Maiņa vai naudas atgriešana tiks veikta, balstoties uz sniegtajiem pierādījumiem.
Atgriežot produktu, klientam ir 14 dienas no formas iesniegšanas dienas, lai nosūtītu mums paketi uz mūsu noliktavas adresi: Maneks plus, EXPEDICO/DPD Lietuva hub, Terminalo g. 7, Biruliškės, LT-54469 Kauno r. Lithuania
Mēs nepieņemam pēc apmaksas piegādes. Pirkuma summa tiks atgriezta ar pārskaitījumu uz bankas kontu vai tādu pašu maksājuma metodi, kāda tika izmantota pasūtījuma veikšanai.
Ne vēlāk kā 14 dienas pēc prasības saņemšanas ar pievienotiem pierādījumiem vai atgrieztās pakas saņemšanu mūsu noliktavā, mēs nokārtosim jūsu prasību.
KAD PATĒRĒTĀJS NEVAR ATSAUKT LĪGUMU
Jūs varat atgriezt visu pie mums nopirkto preci. Izņēmumi ir preces, kuras:
Nevar atgriezt higiēnas iemeslu dēļ (piemēram, atvērti kosmētikas un citi produkti, kas tieši saskaras ar ādu)
Ja jūs izvēlaties dāvanu vai eko marķējumu precēm, no brīža, kad preces ir iepakotas un pakalpojums ir sniegts, vairs nav iespējams atsaukt dāvanu vai ekopakas pakalpojuma līgumu. Mēs vēlamies informēt, ka mēs iepakojam preces tūlīt pēc pasūtījuma noformēšanas.
Arī nav iespējams atsaukt līgumu, ja preces ir iepakotas dāvanai, no brīža, kad preces jau ir iepakotas jums. Mēs vēlamies informēt, ka saskaņā ar likumu jūs esat tiesīgs uz zemāku preču vērtību arī mainīto īpašību un veiktspējas dēļ. Šādā gadījumā mēs atgriežam tikai proporcionālo summu.
GADĪJUMĀ, JA LĪGUMS TIEK ATTEIKTS
Ja patērētājs atsakās no līguma, pakalpojumu sniedzējs viņam bez kavēšanās un jebkurā gadījumā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts paziņojums par atsaukšanos no šī līguma, atmaksā visus saņemtos maksājumus, izņemot piegādes izmaksas.
Saņemtos maksājumus patērētājam atmaksā ar to pašu maksājumu veidu, ko patērētājs izmantoja, veicot pasūtījumu. Gadījumā, ja maksājums ir veikts piegādes laikā, patērētājs atsaukšanās no līguma formā norāda savu bankas kontu, uz kuru tiks veikta atmaksa.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt atmaksāšanu līdz brīdim, kad saņemtas atgrieztās preces, vai līdz brīdim, kad saņemts pierādījums, ka patērētājs ir nosūtījis preces atpakaļ pārdevējam.
Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja preces vērtības samazināšanās ir rezultāts rīcībai, kas nav nepieciešama preces rakstura, īpašību un darbības noteikšanai, tāpēc ieteicams, lai preces būtu neizmantotas, neskartas, nemainītā daudzumā un oriģinālajā iepakojumā (īpaši lai aizsargātu preces no bojājumiem atgriežot preces). Tā kā mēs vēlamies, lai līguma atsaukšanas process noritētu bez sarežģījumiem, lai izvairītos no atmaksa samazināšanas, mēs esam sagatavojuši īsu sarakstu ar lietām, kurām jāpievērš uzmanība, iepērkoties attālināti:
rūpīgi atveriet iepakojumu un saglabājiet to nemainītā stāvoklī, līdz esat pilnībā pārliecināts, ka produkts ir piemērots; atgriežot produktu, atgrieziet to oriģinālajā neskartā iepakojumā, lai izvairītos no atmaksas samazināšanas;
rūpīgi apieties ar saņemtajiem produktiem, jo var rasties bojājumi un skrāpējumi, it īpaši produktiem ar krāsotām melnām virsmām
rūpīgi noņemiet aizsargplēvi, jo neuzmanīga aizsargplēvju un materiālu noņemšana var izraisīt produktu bojājumus (piem., tumši krāsotas virsmas),
neatveriet produktus, kuriem ir drošības plomba
uz produktiem nedrīkst būt redzamas lietošanas pēdas (putekļi, mati, skrāpējumi, traipi, netīrumi,…)
uz produktiem nedrīkst būt redzamas montāžas pēdas.
Preces vērtības samazinājums, kas tika izmantots (pārsniedzot testēšanas robežas, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību) ir noteikts % regulārās mazumtirdzniecības preces cenas dienā, kad šī prece tika iegādāta: gadījumā, ja prece vai pārdošanas komplekta sastāvdaļas ir bojātas, mainītā daudzumā vai kvalitātē, nav oriģinālas vai bojātas iepakojumā, lietotāja dēļ, pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju par visu preces bojājumu, saskaņā ar civiltiesību pamatprincipiem. Lietotāja atbildība par preces vērtības samazinājuma apmaksu var sasniegt pilnu regulāro mazumtirdzniecības preces cenu dienā, kad šī prece tika iegādāta, atkarībā no vērtības samazinājuma apmēra, ko autorizēti preces piegādātāji un servisa darbinieki nosaka individuāli katrā konkrētā gadījumā.
LĪGUMA ATSAUKŠANAS GADĪJUMĀ
Ja patērētājs atsakās no līguma, pakalpojumu sniedzējam jāatmaksā viņam visas saņemtās maksājumu summas bez nevajadzīgas kavēšanās un katrā gadījumā 14 dienu laikā pēc dienas, kad saņemta ziņa par atsaukšanos no šī līguma, izņemot piegādes izmaksas.
Saņemtie maksājumi patērētājam tiek atmaksāti ar tādu pašu maksājuma veidu, kādu patērētājs izmantoja pasūtījuma veikšanā. Piegādes gadījumā patērētājs līguma atsaukšanas formā norāda savu bankas kontu, uz kuru tiks veikta atmaksa.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad tiek saņemta atgriezta prece, vai līdz tiek nodrošināts pierādījums, ka patērētājs ir atsūtījis preci atpakaļ pārdevējam.
Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja preces vērtības samazināšanās ir radusies, rīkojoties tādā veidā, kas nav nepieciešams, lai noteiktu preces dabu, īpašības un darbību, tāpēc ieteicams, lai preces būtu nelietotas, neskartas, nemainītā daudzumā un oriģinālajā iepakojumā (pēdējais īpaši aizsargā preces no bojājumiem atgriežot preces). Kā mēs vēlamies, lai līguma atsaukšanas process noritētu bez sarežģījumiem, lai izvairītos no atmaksas samazināšanas, esam sagatavojuši īsu sarakstu ar lietām, uz kurām jāpievērš uzmanība, iepērkoties attālināti:
uzmanīgi atveriet iepakojumu un saglabājiet to nemainītā stāvoklī līdz brīdim, kad pilnībā esat pārliecināts, ka produkts ir piemērots; atgriežot produktu, atgrieziet to oriģinālajā neskartajā iepakojumā, lai izvairītos no atmaksas samazināšanas;
rūpīgi apieties ar saņemtajiem produktiem, jo tiem var rasties bojājumi un skrāpējumi, it īpaši produktiem ar melnu krāsu;
uzmanīgi noņemiet aizsargplēvi, jo aizsargplēvju un materiālu neuzmanīga noņemšana var izraisīt produkta bojājumus (piem., tumši krāsotās virsmas),
neatveriet produktus, kam ir drošības plomba
produktiem nevajadzētu būt redzamām lietošanas pēdām (putekļi, mati, skrāpējumi, traipi, netīrumi,…)
produktiem nevajadzētu būt redzamām montāžas pēdām.
Preces vērtības samazinājums, ja preces ir lietotas (pārsniedzot testēšanas robežas, lai noteiktu preces dabu, īpašības un darbību), ir noteikts % no regulārās mazumtirdzniecības preces cenas pirkšanas dienā: gadījumā, ja preces vai pārdošanas komplekta sastāvdaļas ir bojātas, izmainītas daudzumā vai kvalitātē, neoriģinālā vai bojātā iepakojumā lietotāja dēļ, pārdevējam ir tiesības prasīt kompensāciju par visu kaitējumu precei, atbilstoši civiltiesību pamatprincipiem. Lietotāja atbildība par preces vērtības samazinājumu var sasniegt pilno regulāro mazumtirdzniecības preces cenu pirkšanas dienā, atkarībā no vērtības samazinājuma apjoma, ko autorizēti piegādātāji un preces servisa darbinieki noteik individuāli katrā atsevišķā gadījumā.
Sūdzības par elektroniskajām ierīcēm
Pircējs var izvirzīt 12 mēnešu garantiju tehniskajiem rakstiem un elektroniskajām ierīcēm mūsu piedāvājumā. Garantija sākas no preces saņemšanas dienas. Pircējs var pieprasīt garantiju saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likuma 19. pantu, pamatojoties uz rēķinu, kas kalpo kā garantijas sertifikāts.
Garantija neattiecas gadījumā, ja:
fiziski bojājumi;
nolietojums dēļ lietošanas;
kļūdas, kas rodas dēļ nepareizas, nepiemērotas un neuzmanīgas lietošanas.
Produktiem, kurus pircējs pieprasa garantijā, ir jāpārbauda, tāpēc ir nepieciešams pievienot fotoattēlus vai video, kas parāda kļūdu garantijas pieprasījumam. Nepieciešamības gadījumā mēs lūdzam klientam atsūtīt mums produktu pārbaudei.
Ja garantijas prasība tiek apstiprināta, mēs nodrošināsim jaunu produktu, un pircējam ir tiesības pieprasīt sūdzētā produkta remontu, ņemot vērā, ka remonta laiks ir ilgāks nekā jauna produkta piegādes laiks.
Ja remonts ilgst vairāk nekā 45 dienas, mēs nomainām produktu pret jaunu, ja tas nav iespējams, mēs pilnībā atgriezam pirkuma cenu par produktu.
Prece ir jāatgriež oriģinālajā un neskartajā iepakojumā ar visu pievienoto aprīkojumu. Pretējā gadījumā prasība tiks atteikta vai tikai daļēji izskatīta.
PROCEDŪRA PRECES PRASĪBAS IESNIEGŠANAI GARANTIJAS PERIODĀ IR TĀDA PATI KĀ PRECĒM, KURAS NAV GARANTIJAS PERIODĀ.
TIKAI TĀS PRASĪBAS, KURAS ATBILST VISIEM IEPRIEKŠ MINĒTAJIEM NOSACĪJUMIEM, TIKS IZSKATĪTAS.
BRĪDINĀJUMS: Maneks Plus d.o.o. pieņem tikai tos sūtījumus, kas satur produktus, kas iegādāti caur mājaslapu. Visus sūtījumus, ko kāda cita persona sūtījusi un kuri nesatur no mums iegādātus produktus, mēs atgriežam sūtītājam uz viņa rēķina.