Bieži uzdotie jautājumi


Kur ir mans pasūtījums?

Jūs varat izsekot savam sūtījumam: https://expedico.eu/tracking un ievadīt savu izsekošanas numuru (piemērs: 1502954681123), ko saņemsiet savā e-pastā, kad sāksim gatavot sūtījumu.

Vai es varu norvirzīt sūtījumu uz citu adresi?

Protams. Ja vēlaties pāradresēt sūtījumu, gaidiet ziņojumu no Latvijas pasta piegādes pakalpojuma nosacījumiem par piegādi, kas ietver arī instrukcijas pakas novirzīšanai.

Kas notiek, ja neesmu mājās piegādes laikā?

Neuztraucieties – ja sūtījumu neizdosies piegādāt, tā jūs gaidīs jūsu  Latvijas pasta nodaļā 10 dienas un jūs varēsiet to tur izņemt. Ja nesaņemsiet paku 10 dienu laikā, tā tiks atgriezta mums atpakaļ.

Kā es varu samainīt produktu uz mazāku vai lielāku?

Jūs varat apmainīt preci divos veidos:

Aizpildiet tiešsaistes preču apmaiņas veidlapu un pievienojiet to pakai, kuru atgriežat (neaizmirstiet uzrakstīt, pret kuru numuru maināt). Šis process ir ilgāks, jo mums ir jāgaida, līdz mēs saņemam preci atpakaļ, jāpārbauda un pēc tam jānosūta jums jauna. Saite uz veidlapu: >> https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=LV<<

Ātrāks veids ir atgriezt mums nevēlamo preci un vienlaikus pasūtīt jaunu. Ja vēlaties atgriezt preci, lūdzu, aizpildiet naudas atgriešanas veidlapu un izpildiet norādījumus: : https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=LV. Lūdzu, pievienojiet veidlapu pakai, kuru atgriežat, un mēs, tiklīdz paka pie mums nonāks un tiks pārbaudīta, atgriezīsim pirkuma cenu jūsu kontā. Precei jābūt iesaiņotai oriģinālajā iepakojumā un nelietotai.

Kā es varu atgriezt iegādāto preci?

Ja vēlaties atgriezt preci, lūdzu, aizpildiet naudas atgriešanas veidlapu un izpildiet norādījumus: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return?country=LV. Lūdzu, pievienojiet veidlapu pakai, kuru atgriežat, un mēs, tiklīdz paka pie mums nonāks un tiks pārbaudīta, atgriezīsim pirkuma cenu jūsu kontā. Precei jābūt iesaiņotai oriģinālajā iepakojumā un nelietotai.

Mēs neatmaksājam naudu, izmantojot pasta pasūtījumus. Veidlapā ir nepieciešams ierakstīt PRECĪZUS datus, kādi tie tika iesniegti pasūtīšanas brīdī, pretējā gadījumā sistēma nepieņems jūsu formu.

Kurš apmaksā pakas atgriešanas izdevumus?

 Atpakaļ nosūtītās pakas pasta izdevumu apmaksas izmaksas sedz sūtītājs. Mēs nepieņemam izpirkuma maksas pakas un tās tiek automātiski atgrieztas sūtītājam.

Ko darīt, ja prece ir bojāta vai neder?

Mēs ļoti atvainojamies, ja saņēmāt bojātu vai nefunkcionējošu preci. Protams, mēs jums ticam, bet šo faktu nepieciešams apliecināt ar foto vai video. Lūdzu, aizpildiet tiešsaistes produkta nomaiņas veidlapu >> https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=LV<< vai rakstiet mums uz >>[email protected]  << un pievienojiet bojātā produkta attēlu vai video un atlasiet opciju prece ir bojāta, bet nestrādājošā (vai bojātā) prece mums nav jāatgriež. Tiklīdz saņemsim aizpildīto tiešsaistes veidlapu, mēs nosūtīsim jums vietā jaunu.

Es nesaņēmu visas preces, dažas no tām iztrūkst

Rakstiet mums uz >>[email protected] << un pievienojiet ziņojumam iepakojuma attēlu (ar redzamu etiķeti uz iepakojuma) ar saturu (saņemtās preces) un to, vai mēs kļūdījāmies iepakojumā un nosūtījām jums Ja sūtījums ir nepilnīgs, mēs, protams, nosūtīsim jums atlikušo pasūtījuma daļu pēc iespējas ātrāk.

Es saņēmu nepareizo produktu

Rakstiet mums uz >>[email protected] << un pievienojiet ziņojumam iepakojuma attēlu (ar redzamu etiķeti uz iepakojuma) ar saturu (saņemtā prece) un to, vai mēs kļūdījāmies iepakojumā un nosūtījām jums nepareizo preci. Mēs pēc iespējas ātrāk izlabosim kļūdu un nosūtīsim pasūtīto preci.

Kā es varu pasūtīt preces?

Izvēlieties pasūtīto preču daudzumu, noklikšķinot uz 1 gab., 2 gab. vai 3 gab. Nospiežot pogu Pievienot grozam, prece tiks pievienota Jūsu tiešsaistes grozam. Jūs varat pievienot vai mainīt preču daudzumu grozā. Noklikšķinot uz pogas Turpināt uz kasi, jūs nonāksiet pie pirkuma beigām. Noslēdzot pirkumu, nepieciešams ievadīt visus piegādei nepieciešamos datus, izvēlēties piegādes un apmaksas veidu un apstiprināt pirkumu, nospiežot pogu Iesniegt pasūtījumu. Ja pasūtījums ir veiksmīgi iesniegts, tiks parādīts paziņojums par veiksmīgi iesniegto pasūtījumu ar pasūtīto preču kopsavilkumu un jūsu informāciju. Jūs saņemsiet apstiprinājuma ziņojumu savā e-pastā. Dažkārt mūsu ziņojumi ir paslēpti arī starp reklāmām vai surogātpastu, tāpēc neaizmirstiet to pārbaudīt arī tur. Ja jums nepieciešama palīdzība pasūtījuma veikšanā, mēs esam pieejami e-pasta adresē >>[email protected] << . Veiksmīgam pasūtījumam mums ir nepieciešams: -vārds un uzvārds -pilna adrese -tālruņa numurs -e-pasta adrese -pasūtītās preces nosaukums un daudzums. Pasūtījums tiks veikts skaidrā naudā pie piegādes.

Vai es varu maksāt skaidrā naudā saņemot sūtījumu?

Protams. Jūs varat izvēlēties starp: skaidrā naudā pēc piegādes, kredītkarti vai PayPal. Ja jums nepieciešama palīdzība pasūtījuma veikšanā, lūdzu, rakstiet mums uz >>[email protected] << un mēs veiksim pasūtījumu jūsu vietā. Veiksmīgam pasūtījumam mums ir nepieciešams: -vārds un uzvārds -pilna adrese -tālruņa numurs -e-pasta adrese -pasūtītās preces nosaukums un daudzums. Pasūtījums tiks veikts skaidrā naudā pēc piegādes.